معاون درمان وزارت بهداشت مطرح کرد؛
ضرورت ارتقای شاخصهای سلامت در مناطق کم برخوردار
معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم ارتقای شاخصهای سلامت در مناطق کمبرخوردار نسبت به پیگیری و حل این مشکلات در کوتاهمدت ابراز امیدواری کرد.
۰۷ خرداد ۱۴۰۵ ۱۷:۱۶