ترانسفورماتور ۲۳ مگاولتآمپری به مدار تولید بازگشت
با تکیه بر دانش فنی متخصصان داخلی و برای عبور از پیک مصرف سال ۱۴۰۵، عملیات پیچیده تعمیرات اساسی و بهسازی ترانسفورماتور ۲۳ مگاولتآمپری با موفقیت به پایان رسید و این تجهیز حیاتی آماده بازگشت به مدار تولید شد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۴۵