به مناسبت دهه امامت و کرامت
برگزاری پویش سراسری نذر ویزیت در خراسان جنوبی
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مناسبت دهه مبارک امامت و کرامت و در راستای گرامیداشت اعیاد سعید قربان و غدیر خم، اقدام به برگزاری پویش سراسری «نذر ویزیت» کرده است.
۱۰ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۰۸