مسمومیت ۲۱ نفر در کرمانشاه با قارچ سمی از ابتدای سال تاکنون
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون در استان ۲۱ نفر با مصرف قارچ سمی مسموم شدهاند که درمانهای لازم را دریافت کردهاند.
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۲۰:۱۰