تاکید فرماندار کرمانشاه برساماندهی نخالههای ساختمانی
فرماندار کرمانشاه گفت: مدیریت نخالهها تا ورودیهای شهر بر عهده راهداری و در محدوده حریم شهری بر عهده شهرداری است و هر دستگاه باید مسئولیتهای قانونی خود را بهدرستی انجام دهد.
۱۶ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۰۶