رها سازی و پمپاژ آب از سد بوستان برای تأمین نیاز آب کشاورزی
شرکت آب منطقهای گلستان در اطلاعیهای اعلام کرد: به منظور تامین قسمتی از نیاز آبی اراضی کشاورزی محدوده پایاب و شبکه سد بوستان، بخشی از آب سد مذکور از ساعت ۹صبح روز شنبه دوم خرداد ماه سال ۱۴۰۵ رها سازی و پمپاژ میشود.
۰۲ خرداد ۱۴۰۵ ۰۹:۰۲