در تقویم رسمی کشور، اردیبهشتماه با نامی گره خورده است که یادآور یکی از ارزشمندترین رسالتهای اجتماعی است؛ «روز معلم». روزی برای پاسداشت کسانی که بیهیاهو، اما اثرگذار، آینده یک جامعه را میسازند.
اولین جلسه بانوان مشاور دستگاههای اجرایی با استاندار گلستان برگزار شد و کارگروههای چهارگانه سلامت، نشاط، اقتصاد و آموزش مباحث مرتبط به حوزههای خود را مطرح کردند.