تاکید دوباره بانک ملی بر تبلیغات از رسانههای داخلی مجاز
بانک ملی ایران بازهم تصریح کرد: تبلیغات این بانک تنها از طریق رسانههای داخلی مجاز پخش میشود در غیر این صورت، ارتباطی با بانک ندارد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ؛ در پی انتشار آرم و نام بانک ملی ایران در یکی از شبکههای ماهوارهای و ایجاد شبهه در اذهان عمومی و برخی رسانهها، روابط عمومی بانک ملی ایران مجدداً تاکید کرد: برنامههای تبلیغاتی این بانک از مبادی مجاز، طبق برنامه از پیش تعیین شده و با اخذ مجوزهای لازم انجام میشود و اقدام شبکه مذکور هیچ ارتباطی با بانک ملی ایران ندارد.
بانکداری جامع، زیربنای پاسخگویی و مشتری مداری
عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران گفت: در بانکداری جامع، زیربنای اصلی مبتنی بر پاسخگویی و مشتری مداری است.
سید ولیاله فاطمی اردکانی ، در بازدید از اداره امور شعب استان فارس به تبیین رویکردهای جدید حوزه بانکداری پرداخت و گفت: مدیریت یک فرآیند دو سویه پرسشگر- پاسخگو است و مدیران باید برای طرح هرگونه پرسش، پاسخ راهبردی داشته باشند.
عضو هیئت مدیره بانک ملی در ادامه ضمن برشمردن رویکردهای موفق و ناموفق بانکداری دنیا افزود: لازمه شناخت عوامل کلیدی موفقیت، اقدام شجاعانه در تغییر رویکردهاست.
وی گفت: یکی از مصادیق مهم تغییر نگرش، نگاهی جدی و ریشهای به مشتری محوری و خلق ایدههایی است که بازتاب آن در رضایتمندی مشتریان نمود پیدا میکند.
فاطمی افزود: ارتباط صمیمی با مشتری و توجه به نیازها و انتظارات وی به عنوان عضو مهم خانواده بانک، همواره در بانک ملی ایران به عنوان یک اصل مهم و اساسی مورد توجه مسئولان عالی بانک و کارکنان بوده است.
وی خاطر نشان کرد : در بانکداری جامع حق انتخاب خدمات با مشتری است و همکاران باید عملکرد خود را با سلایق و نظر مشتریان منطبق کنند.
عضو هیئت مدیره افزود: ارتباط این دو عنصر رفتار سازمانی( بانکدار و مشتری) در بانکداری جامع، مبتنی بر منافع سازمان است، چرا که در این رویکرد مشتری نیز خود را وفادار به حفظ و ارتقاء جایگاه سازمان میداند.
کریمی ، جذب منابع و تخصیص به واحدهای تولیدی و نیز توسعه اشتغال و رونق اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: نقش بانک ملی ایران در توسعه طرحهای خرد و کلان اقتصادی ارزنده و مطلوب بوده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.
وی خواستار تلاش و جدیت بیشتر کارکنان در جلب رضایت مشتریان و تأمین انتظارات آنان شد.
کریمی ، جایگاه بانک ملی ایران در ذهن اقشار جامعه را رفیع توصیف کرد و افزود: بانک ملی ایران از دیرباز مورد وثوق و اعتماد مردم بوده است.