برندسازی یزد ،مهمترین رویکرد شورای اسلامی شهر
سخنگوي شوراي اسلامي شهر يزد: گفتمانسازي، شفافسازي و برندسازي از مهمترين حوزه هاي عملکردي شوراي پنجم است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عباسی در نشست خبري با اصحاب رسانه افزود: گفتمانسازي، شفافسازي و برندسازي سه اقدامات شاخص شوراي پنجم شهر يزد در دو سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه شوراي پنجم فعاليت خودش را با شعار «يزد شهر زيستپذير و شهر گردشگرپذير» شروع کرده است افزود: توسعه فرهنگ عمومي و احياي فرهنگ يزدي در مسائل مختلف ، يکي از مهمترين رويکردهاي شوراي اسلامي شهر يزد است.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر يزد جذب مشارکت عمومي به ويژه نخبگان فرهنگي يزدي در برنامههاي مختلف خدماتي، عمراني و اجرايي را يکي از دستاوردهاي اجرايي پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر يزد است.
عباسی شفاف سازي را از ديگر رويکردهاي اين دوره شوراي شهر يزد دانست و بيان کرد: پخش زنده جلسات صحن علني شورا ، انتشار طرح تفصيلي به صورت آنلاين، راه اندازي سامانه شفافيت از جمله اقدامات انجام شده در اين خصوص است.
وی با تاکيد بر اينکه تقويت فرهنگ شهروندي و نشاط اجتماعي نخستين رويکردي است که در فعاليتهاي شهرداري يزد در نظر گرفته شده گفت: در استان يزد سرانه زيرساختهاي فرهنگي استان نسبت به استانداردهاي ملي و جهاني پايينتر است.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر يزد برند سازي را از ديگر رويکردهاي اين دوره شورا دانست و افزود: پديده نوظهور گردشگري ، شهر پايدار جهان ، شهر پايتخت کتاب ايران ،شهر پايتخت هنرهاي جديد ايران ، شهر يادگيرنده همه اينها تلاش هايي بسياري از طرف شهرداري و شورا و ساير دستگاه هاي ديربط صورت گرفت تا يزد به يک برنده ملي و جهاني تبديل شود.