قاچاقچیان سوخت در دام پلیس عسلویه
فرمانده انتظامی استان بوشهر از عملیات موفق مأموران انتظامی شهرستان عسلویه در کشف ۱۰۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان خبر داد.
بهگزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار حیدرسوسنی با تشریح جزئیات این عملیات اعلام کرد: در اجرای طرح گسترده "قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت در جنوب"، مأموران انتظامی شهرستان عسلویه، موفق شدند ۱۰۷ لیتر سوخت قاچاق را که در انباری در شهر اخند دپو شده بود، کشف و ضبط کنند که ارزش تقریبی آن ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
وی با اشاره به دستگیری ۵ نفر از عوامل اصلی این فعالیت غیرقانونی و معرفی به مرجع قضایی، افزود: حجم وسیعی از تجهیزات مورد استفاده در این چرخه قاچاق شامل ۳ دستگاه تریلر تانکردار، ۳ دستگاه کامیون ایسوزو و ۲ دستگاه پراید وانت توقیف، و سوخت کشف شده تحویل شرکت پخش و پالایش فراوردههای نفتی شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر بابیان اینکه، این کشفیات بزرگ، نتیجه پایشهای دقیق و همکاری نزدیک واحدهای مختلف پلیس است، یادآور شد: برخورد با مخلان اقتصادی و قاچاق سوخت با تمام توان و بدون هیچگونه اغماضی در سطح استان به صورت مستمرادامه خواهد داشت.