پخش زنده
امروز: -
ناوگان نظارت حملونقل عمومی کیش با رونمایی از چهار خودروی برقی نوسازی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در مراسم رونمایی از خودروهای برقی ناوگان نظارت بر حملونقل عمومی کیش، گفت: این اقدام با هدف سیاستهای توسعهای و نوسازی ناوگان حملونقل عمومی و ارتقای کیفیت خدمات، افزایش کارآمدی نظارت میدانی و حرکت به سمت استفاده از فناوریهای نوین و سازگار با محیطزیست انجام شده است.
علی عدلی، افزود: نوسازی و توسعه ناوگان حملونقل عمومی از اولویتهای مهم مدیریت شهری است و تجهیز و بهروزرسانی ناوگان نظارت نیز بهعنوان بازوی اجرایی مدیریت حملونقل انجام شد.
او خاطرنشان کرد: ورود خودروهای برقی علاوه بر افزایش توان عملیاتی گروههای نظارتی، گامی برای کاهش آلایندگی و استفاده از فناوریهای نوین در مدیریت شهری است.
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، گفت: نوسازی ناوگان نظارت حملونقل عمومی در ادامه برنامههای توسعهای شرکت عمران، آب و خدمات کیش و در چارچوب رویکردهای مدیریتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه بهبود زیرساختها و ارتقای کیفیت خدمات شهری در حال اجراست.
عدلی گفت: این رویکرد بهروزرسانی ناوگان، افزایش بهرهوری و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و گردشگران کیش را فراهم می کند.