به منظور کاهش تصادف؛
بازگشایی نقاط حادثهخیز در محورهای لنده
سه نقطه حادثه خیز در جادههای شهرستان لنده امروز رفع خطر و به طور ۱۰۰ در صد بازگشایی شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان لنده با اشاره به اهمیت اصلاح و بازگشایی نقاط پرخطر جادهای گفت: یکی از دغدغههای اصلی جلسات شورای ترافیک، موضوع بازگشایی این نقاط بود که خوشبختانه امروز با پیگیریهای مستمر فرمانداری و بخشدار مرکزی لنده و همچنین همکاری اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان، محقق شد.
سید محمد تقوی افزود: باتوجهبه تردد گسترده شهروندان در محور لنده‑تراب (مسیر مرکز استان) و همچنین عبور مسافران به مناطق گردشگری و عشایری بخش موگرمون، حجم بالایی از سفر در این مسیر انجام میشود.
وی ادامه داد: وجود چندین نقطه حادثهخیز از جمله گردنه جاده شهدای گمنام، خطرات جدی ایجاد کرده بود که امروز با بهکارگیری یک دستگاه بیل مکانیکی از سوی اداره کل راهداری، این معضل برطرف شد.
فرماندار شهرستان لنده تأکید کرد: هر سهنقطه حادثهخیز در دو بخش مرکزی و موگرمون به طور کامل رفع شده و امیدواریم هرچه سریعتر عملیات بازگشایی تکمیل و در گام بعدی، آسفالت این مسیرها نیز انجام شود.