برگزاری همایش پیاده روی درباشت
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت ازبرگزاری همایش پیاده روی خانواده درباشت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست شبکه بهداشت ودرمان باشت گفت: دراولین روزازهفته سلامت وباحضور اقشار مختلف مردم، همایش پیاده روی خانواده ساعت ۷ امروز از ابتدای پارک تپهای به سمت تپه نورالشهدا باشت برگزار.
شجاعی افزود: درپایان به ۶۰ نفرازشرکت کنند گان به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.
دی با بیان اینکه شعاراولین روزهفته سلامت، خانواده سالم، ایران جوان نامگذاری شده است ادامه داد: باتوجه به تعامل خوب باسایرادارات نهادها وسازمانها، این همایش به همت شبکه بهداشت ودرمان وآموزش وپرورش شهرستان باشت برگزار شد.