سالگرد شهادت آیتالله رئیسی؛ نماد خدمت و عدالتخواهی
دو سال از عروج شهید آیتالله سید ابراهیم رئیسی، رئیسجمهور شهید میگذرد؛ مردی که خدمت بیمنت به مردم و مبارزه با فساد را سرلوحه کار خود قرار داد و تا آخرین لحظه عمر، در مسیر خدمت صادقانه ایستاد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، شهید آیتالله سید ابراهیم رئیسی نخستین گامهای خدمت خود را از قوه قضاییه آغاز کرد. او در سال ۱۳۵۹، در حالی که تنها بیست سال داشت، دادیار کرج شد و پس از مدتی با حکم شهید آیتالله قدوسی به عنوان دادستان کرج منصوب شد.
پس از سالها حضور در مسئولیتهای مختلف قضایی، آیتالله رئیسی در تیرماه ۱۴۰۰ با رأی مردم، رئیسجمهور دولت سیزدهم شد. مبارزه جدی با فساد، توجه به مناطق محروم، ایجاد اشتغال و تکمیل طرحهای نیمهتمام از جمله مهمترین اقدامات دولت او بود.در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، شهید رئیسی به همراه جمعی از یاران خود در سانحه هوایی در آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
امروز، در دومین سالگرد آن حادثه غمانگیز، یاد و نام شهید رئیسی و شهدای خدمت همچنان چراغ راه مسئولان و مردم در مسیر خدمت، اخلاص و عدالتخواهی است.