شناسایی و نابودسازی ۲ مزرعه خشخاش در سرخس
۳۲۴۰ بوته گیاه خشخاش در دو مزرعه در شهرستان سرخس نابود شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در عملیات مشترک پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه سرخس و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی این شهرستان، دو مزرعه کشت خشخاش در منطقه ای صعب العبور شناسایی شد.
در این عملیات ضربتی، در مجموع ۳۲۴۰ بوته گیاه خشخاش کشف و امحا شد.
نیروی انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی - امنیتی شهرستان سرخس آمادگی لازم برای برخورد قاطع با هرگونه تخلف و توزیع مواد مخدر را دارند و شهروندان می توانند گزارش های خود را از طریق شماره های ۱۱۰ و ۱۱۴ اعلام کنند.