۳۱ اردیبهشت، روز ملی اهدای عضو، یادآور یکی از زیباترین جلوههای نوعدوستی، ایثار و فداکاری انسانهاست؛ روزی که جانبخشی به دیگران، به عالیترین شکل تجلی مییابد.