پخش زنده
امروز: -
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان گفت:گشت مشترک نظارت بر بازار با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، داوود شهرکی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، از فعالیت مستمر بازرسان خبر داد و گفت: در راستای نظارت بر عرضه کالاها روزانه در قالب حداقل ۲۰ تیم نظارتی مشغول رصد بازار هستند.
وی با اشاره به همراهی دستگاه قضایی و سایر نهادهای نظارتی افزود: با همکاری تعزیرات و بهداشت، بازار را به طور دقیق رصد میکنیم تا از هرگونه عرضه کالاهای غیرمجاز، اعم از قاچاق، تاریخ مصرف گذشته و یا موارد گرانفروشی جلوگیری شود.
داوود شهرکی گفت: از ابتدای امسال بالغ بر ۶ هزار مورد بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل هزار و ۱۰۰ پرونده تخلف به ارزش ۱۲ میلیارد تومان شده است.
مدیرکل صمت استان در ادامه به تشدید اقدامات نظارتی در مقطع اخیر اشاره و تصریح کرد: از ابتدای جنگ نیز بالغ بر ۹ هزار بازرسی انجام شده و ۲ هزار پرونده تخلف به ارزش ۵۰ میلیارد تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان، از مردم خواست تا گزارشهای خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ ثبت کنند.