پخش زنده
امروز: -
برداشت محصول گلمحمدی از گلستانهای شهرستان نهاوند چند روزیست آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان همدان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوندگفت: گلمحمدی یکی از محصولات کم آببر و دارای توجیه اقتصادی بالایی برای بهرهبرداران این حوزه محسوب میشود و توسعه کشت این محصول، نیاز به تخصیص اعتبار، کمکهای بلاعوض و مشوق دارد تا کشاورز برای توسعه کشت گل محمدی و سایر گیاهان دارویی تشویق شود.
توکل آبشناس افزود: هم اکنون سطح زیرکشت محصول گل محمدی در این شهرستان ۳۰ هکتار است که با تلاشهای انجام شده و استقبال کشاورزان این میزان در حال افزایش است.
برداشت گل محمدی در شهرستان نهاوند از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد.