پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: از ابتدای امسال، هزار و دویست انشعاب غیرمجاز برق در استان شناسایی و قطع شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز ایلام؛ طرح مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق یا طرح «مهتاب» همزمان با سراسر کشور در استان ایلام آغاز شد.
ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: طرح ملی مهتاب به منظور گذر از اوج بار سال ۱۴۰۵ طراحی شده است.
وی افزود: قطع انشعابهای غیرمجاز برق و شناسایی ماینرهای غیرمجاز از محورهای اصلی این طرح است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام تصریح کرد: از ابتدای امسال، هزار و دویست انشعاب برق غیرمجاز در استان ایلام شناسایی و قطع شده است.
ناصری گفت: با قطع این انشعابات، دو هزار کیلووات ساعت برق به شبکه افزوده شده است.