پخش زنده
امروز: -
مدیر عامل آبفای چهارمحال و بختیاری بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب در استان تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری،ترابیان گفت: منابع آب شیرین قابل دسترس محدودند و در بسیاری از مناطق با کم آبی، خشکسالی، افت سطح سفرههای زیر زمینی و آلودگی روبه رو هستیم پس صرفه جویی در مصرف آب به دلیل کارایی، هزینه پایین، دسترسی همگانی و اثرات مثبت فوری وبلند مدت آن بر اقتصاد، محیط زیست و امنیت آبی به عنوان یک راهکار پایه و بهترین راهکار تلقی میشود.