انفجار گاز پیک نیک در یک منزل مسکونی درنیشابور ، دو نفر را روانه بیمارستان کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: در این حادثه که امروز در زیر زمین یک منزل مسکونی در نیشابور رخ داد، دو مرد مجروح و با سوختگی شدید روانه بیمارستان شدند.
ابوالفضل اسدی گفت: پر کردن غیر استاندارد گاز پیک نیک به وسیله یک کپسول ۱۱ کیلویی علت وقوع این حادثه است.