پخش زنده
امروز: -
مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهرهبرداری سه سایت جدید همراه اول در شهر امیدیه با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح زاده با اشاره بهرهبرداری سه سایت جدید همراه اول در امیدیه با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال، گفت: با افتتاح این طرح ها، پوشش ارتباطی و کیفیت خدمات مخابراتی در کوی شهید مطهری، مناطق شرکتی و کوی پردیس به شکل قابل توجهی ارتقا یافته است.
وی افزود: این سایتها در محدوده کوی شهید مطهری، مناطق شرکتی و کوی پردیس شهر امیدیه احداث شده و با راهاندازی آنها، سطح پوشش شبکه تلفن همراه و کیفیت ارتباطات در این مناطق بهبود یافته است.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اهمیت توسعه زیرساختهای ارتباطی در مناطق مختلف استان اظهار داشت: برای اجرای این پروژهها در مجموع ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایهگذاری انجام شده است که نقش مهمی در افزایش ظرفیت شبکه، بهبود کیفیت مکالمه و دسترسی مطلوبتر شهروندان به خدمات ارتباطی خواهد داشت.
فلاح زاده تصریح کرد: مخابرات منطقه خوزستان با اجرای طرحهای توسعهای در حوزه تلفن همراه و ارتباطات ثابت، ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مردم را با جدیت دنبال میکند.