پخش زنده
امروز: -
رئیس پلیس راهور قائمشهر از توقیف یک دستگاه خودروی سواری به دلیل لاییکشی و ایجاد خطر برای شهروندان در اجرای طرح برخورد با تخلفات رانندگی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ صمد حیدری گفت: یک دستگاه خودروی سواری به دلیل لاییکشی و ایجاد خطر برای سایر رانندگان و شهروندان، توسط گشت نامحسوس پلیس راهور شهرستان قائمشهر شناسایی و توقیف شد.
وی افزود: رانندگی با سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی، سبقتهای خطرناک و لاییکشی نه تنها جان راننده را به خطر میاندازد، بلکه امنیت و سلامت سایر کاربران ترافیک را نیز تهدید میکند.
رئیس پلیس راهور قائمشهر با تأکید بر اینکه برخورد با خودروهای حادثهساز در دستور کار جدی پلیس قرار دارد، گفت: مأموران پلیس راهور با هدف پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، پیش از بروز هرگونه سانحه نسبت به شناسایی و توقیف این خودروها اقدام میکنند.
سرهنگ حیدری از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت غیرمجاز، سبقتهای خطرناک و سایر حرکات مخاطرهآمیز، در حفظ امنیت و آرامش ترافیکی شهر مشارکت کنند تا از وقوع حوادث تلخ و خسارتهای جانی و مالی جلوگیری شود.