پخش زنده
امروز: -
شهردار اهواز از اختصاص ۲۲ هزار تن قیر برای آسفالت معابر این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الله دهدشتی گفت: این سهمیه قیر بازآفرینی بهصورت تدریجی در اختیار شهرداری قرار میگیرد و بر اساس برنامهریزیهای صورتگرفته، اولویت اصلی در توزیع و مصرف آن ساماندهی و بهسازی معابر شهری بهویژه در مناطق کمبرخوردار و کمتر توسعهیافته خواهد بود.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از خیابانها و کوچههای شهر به دلیل فرسودگی، حفاریهای متعدد و شرایط اقلیمی نیازمند مرمت و روکش آسفالت هستند، خاطرنشان کرد: تأمین این میزان قیر پشتوانهای جدی برای تسریع عملیات لکهگیری، روکش آسفالت و ارتقای کیفیت تردد در سطح شهر خواهد بود.